28-11-2017, 19:00
31.7. 17 sem pri Frankonia naročil in plačal s kartico ene artikle, katere so oglaševali kot "na zalogi" . Potem pa čakam cca 2 meseca, nakar sem jim pisal kaj je s tem naročilom. Po 1 mesecu in pol po poizvedbi dobim odgovor, da so zaradi preobrazbe njihovega logističnega centra zamude v dobavi in še ene par floskul so napisali:
"Please excuse the long delivery time. Due to the restructuring of our logistics, there are currently major delays. We strive to keep the impact on our customers as low as possible.
The export shipment is currently very restricted. The orders for the export can not be finished at the moment because the new software has to be adapted here.
The problem solution is worked with high pressure.You can be assured that everything is done here, that the problem is eliminated.
At the moment it might take about 2 weeks for Delivery.
Thank you for your patience."
V 3 mesecih so mi kartico 2x ali 3x obremenili za znesek nakupa, potem pa spet stornirali.
Nato sem 19.11.17 še enkrat izvedel enak nakup, tudi tokrat so bili enaki artikli kao na zalogi.
Danes sem dobil opravičilo, da nimajo na zalogi, da čakajo dobavo, da imajo še vedno težave z logistiko...bla bla.
Takoj sem poslal mail, da preklicujem oba naročila in da smo zaključili s sodelovanjem 4ever.
Čez par minut dobim mail, tokrat z nemško govorečimi izgovori:
"vielen Dank für Ihre E-Mail an Frankonia. Wir haben diese erhalten und werden uns kurzfristig bei Ihnen zurück melden.
Auf Grund unseres Umbaus im Logistikzentrum kann es derzeit in der Bearbeitung Ihrer Anfrage aber auch in der Auslieferung der Produkte zu Verzögerungen kommen. Selbstverständlich tun wir alles dafür Ihr Anliegen schnellstmöglich zu bearbeiten. Vielen Dank für Ihr Verständnis."
Se še komu kaj takega dogaja s Frankonio? Ali imam samo jaz to srečo? Vsekakor pri njih ne naročim ničesar več. Amen.
"Please excuse the long delivery time. Due to the restructuring of our logistics, there are currently major delays. We strive to keep the impact on our customers as low as possible.
The export shipment is currently very restricted. The orders for the export can not be finished at the moment because the new software has to be adapted here.
The problem solution is worked with high pressure.You can be assured that everything is done here, that the problem is eliminated.
At the moment it might take about 2 weeks for Delivery.
Thank you for your patience."
V 3 mesecih so mi kartico 2x ali 3x obremenili za znesek nakupa, potem pa spet stornirali.
Nato sem 19.11.17 še enkrat izvedel enak nakup, tudi tokrat so bili enaki artikli kao na zalogi.
Danes sem dobil opravičilo, da nimajo na zalogi, da čakajo dobavo, da imajo še vedno težave z logistiko...bla bla.
Takoj sem poslal mail, da preklicujem oba naročila in da smo zaključili s sodelovanjem 4ever.
Čez par minut dobim mail, tokrat z nemško govorečimi izgovori:
"vielen Dank für Ihre E-Mail an Frankonia. Wir haben diese erhalten und werden uns kurzfristig bei Ihnen zurück melden.
Auf Grund unseres Umbaus im Logistikzentrum kann es derzeit in der Bearbeitung Ihrer Anfrage aber auch in der Auslieferung der Produkte zu Verzögerungen kommen. Selbstverständlich tun wir alles dafür Ihr Anliegen schnellstmöglich zu bearbeiten. Vielen Dank für Ihr Verständnis."
Se še komu kaj takega dogaja s Frankonio? Ali imam samo jaz to srečo? Vsekakor pri njih ne naročim ničesar več. Amen.
Better be judged by twelve than carried by six
Gun Control is the comforting lies that people tell themselves in order to deal with media induced hoplophobia.
Gun Control is the comforting lies that people tell themselves in order to deal with media induced hoplophobia.