11-08-2012, 13:51
Tale ADR je sicer včasih kot prva pomoč vozilu, je obvezna a je nihče ne zna uporabljat in se večinoma zdi popolnoma odveč, a pred dvemi leti sem bil na ADR konferenci v Teheranu in ker tam na to temo še nič niso slišal je vse precej 'kavbojsko' ,meni se je zdelo prov bizarno vrtet dabato o prevozu nevarnih snovi in ADR konvenciji , ko pa tam vsak dan na 3 pasovni cesti vidiš vožnjo vsaj 5vozil v štric in dojemanje črte na cesti kot vodilo z značko na haubi [img]{SMILIES_PATH}/icon_mrgreen.gif[/img] ,semaforji samo kot sugestija itd ,'enivajs' primere nesreč, ki so nam jih pokazali so čisto nori z po več kot 100 mrtvimi v šusu, enkrat zaradi nesreče tovrnjaka z klorom, drugič zaradi policiskih inkasantov(policisti si kupijo rajon po katerem kasirajo [img]{SMILIES_PATH}/eusa_wall.gif[/img] ), ki so postavili privatni 'čekpoint' na dnu enega hribe tako , da so se kamionu pregrele zavore in se je skotalila cisterna z bencinom čez ene 20 osebnih vozil in en avtobus 60 mrtvih + še ene dvakrat toliko opečenih etc. .
Na zahodu se kaj takega tudi zaradi takih ADR konvencij ne dogaja ,po drugi strani pa so hudi primeri nesreč z robo, ki ne spada med nevarne snovi ,tist največji požar po Mont Blancom je zakrivil tovrnjak z margerino ki pa ob pravi temperaturi gori kot bencin.
Na zahodu se kaj takega tudi zaradi takih ADR konvencij ne dogaja ,po drugi strani pa so hudi primeri nesreč z robo, ki ne spada med nevarne snovi ,tist največji požar po Mont Blancom je zakrivil tovrnjak z margerino ki pa ob pravi temperaturi gori kot bencin.