24-11-2015, 16:01
Poslano na MNZ, Inšpektorat za javno upravo, policijsko postajo SG, in Pravno službo DZ.
Citat:Pozdravljeni,
v elektronski pošti z dne 27.10.2015 sem vam poslal pobudo za Upravni nadzor nad delovanjem Inšpektorata RS za notranje zadeve. V zvezi s tem dopisom sem dobil od MNZ pripet odgovor, ki je vsaj meni še povečal zaskrbljenost nad tolmačenjem nalog, pristojnosti in pooblastil omenjenega Inšpektorata.
To vprašanje posredujem tudi Pravni službi DZ, kot Zakonodajnega telesa RS in Policijski postaji Slovenj Gradec, katere policisti so bili prisotni pri Inšpekcijskem nadzoru na strelišču Žančani.
Prosil bi vas (če je možno), da mi odgovorite na naslednja vprašanja povezana s pripetim odgovorom:
-ali zakon pooblašča IRSNZ glede na določbe 80.čl. ZOro-1 izvaja nadzore tudi pri fizičnih osebah, ki posedujejo orožje,
- ali zakon pooblašča IRSNZ glede na določbe 80.čl. Zoro-1 izvaja nadzore tudi pri fizičnih osebah, ki izvajajo streljanje v skladu s 3.odstavkom 50.čl. Zoro-1,
- ali zakon pooblašča IRSNZ glede na določbe 80.čl. Zoro-1 izvaja nadzore pri pravnih osebah - klubih, ki izvajajo streljanje v skladu s 3.odstavkom 50.čl. Zoro-1 in ne gre za civilno strelišče v skladu s 1.odstavkom 50. člena
- ali zakon pooblašča IRSNZ glede na določbe 80.čl. Zoro-1 in predvsem 5.odstavka 80.člena Zoro-1, da izvaja nadzore oziroma, da preverja tehnične značilnosti strelišča, ki presegajo določbe Zoro-1 oz. Pravilnika o teh.pogojih varovanja prostorov, kjer se nahaja orožje, redu na strelišču in pogojih za izvajanje streljanja, ki določa v 8.členu, da mora biti na strelišču poskrbljeno za varnost tako, da so odprta strelišča zavarovana z ograjo ali opozorilnimi trakovi, na vidnih mestih pa morajo biti postavljene opozorilne table z napisom POZOR STRELIŠČE - PREHOD PREPOVEDAN,
- ali 1. člen Zoro-1 oziroma določba, da ta zakon ureja pravice in obveznosti posameznikov, pravnih oseb in samostojnih podjetnikov posameznikov v zvezi z orožjem, z namenom varovanja življenja, zdravja in varnosti ljudi ter javnega reda dovoljuje inšpektorju odrejanje prepovedi streljanja športnih strelcev in lovcev na streliščih oz. zemljiščih, kjer se strelja v skladu s 3. odstavkom 50. člena Zoro-1 (ne gre dejavnosti civilnega strelišča), zaradi tega, ker "bi" po oceni inšpektorja, lahko krogla zapustila strelišče,
- ali lahko inšpektor na strelišču odredi postavitev kakršnih koli preprek, ki jih zakon ali pravilnik ne določa in osebe v nadzoru niti inšpektor nimajo zakonske določbe, kakšne morajo biti te prepreke (gre samo za oceno in odločitev inšpektorja ali so prepreke zadovoljive ali ne),
- ali inšpektor IRSNZ lahko od oseb, ki izvajajo streljanje v skladu s 3. odstavkom 50.člena Zoro-1, zahteva, da vodijo evidence v skladu s 77,členom Zoro-1,
- ali inšpektor IRSNZ lahko na katerem koli strelišču v skladu s 50. členom Zoro-1 in v povezavi z 80.členom in v povezavi s Pravilnikom o teh.pogojih varovanja prostorov, kjer se nahaja orožje, redu na strelišču in pogojih za izvajanje streljanja začasno ali trajno prepove izvajanje streljanje, kljub temu, da ugotovi, da je strelišče oz. kraj, kjer se izvaja streljanje zavarovano s trakovi in tablami, ima red na strelišču in imenovano odgovorno osebo,
- ali lahko inšpektor na podlagi 3. odstavka 211. čl. Zakona o splošnem upravnem postopku in 1.alineje 1.odstavka 80b člena Zoro-1 v povezavi s 1.odstavkom 1. člena Zoro-1 in 1.odstavkom 18.člena ter 1.alinejo 1.odstavka 32. člena Zakona o inšpekcijskem postopku začasno prepove izvajanje streljanja z malokalibrskim orožjem na določenem strelišču. (pri tem ni definirano, kaj je malokalibrsko orožje niti kaj je podlaga za oceno, da bi lahko krogla zapustila strelišče).
-v odgovoru citirajo sodbo Upravnega sodišča (sodba št. II U/2014-13 z dne 4.6.2014) Ali to pomeni, de facto prepoved streljanja v RS na vseh streliščih saj je prav na vseh streliščih MOŽEN in VERJETEN (verjetnost > 0 saj 0 če ne gre za zaprto betonsko konstrukcijo s neprebojnimi okni ni možna). Biatlonskih tekem letos pri nas ne bo? So na Inšpektoratu o tem obvestili Smučarsko zvezo Slovenije oz. Biatlonsko zvezo katero niso niti povabili v delovno skupino?
-Inšpektor je pri svojem nadzoru zaznal ogrožanje varnosti s strani strelcev z malokalibrskim orožjem zakaj na podlagi te zaznave ni bila spisana kazenska ovadba v skladu s 314. členom KZ (Povzročitev splošne nevarnosti). Kdo je opustil dolžno ravnanje Inšpektor, Policisti na terenu? Ukrepati bi morali po službeni dolžnosti v kolikor gre za resnično zaznano ogrožanje varnosti!
-kaj tako tolmačenje pomeni za lovstvo v Sloveniji saj država sama podeljuje koncesijo in de facto zahteva od koncesionarja odstrel in po mnenju MNZ torej sama sili državljane v kazniva dejanja?
V skladu s odločbami in dopisi s strani MNZ in Ustavo RS o enakosti pred zakonom pričakujem, da bo Inšpektorat oz. pristojni na MNZ enako tolmačenje kot v omenjeni odločbi in v odgovorih, ki so jih posredovali meni in ostalim zainteresiranim društvom/zvezam/posameznikom reagiral na strelskih tekmah, ki se bodo v dnevih 12-16.12.2015 odvijale na strelišču na Pokljuki ravno tako z malokalibrskim orožjem. S tem vsem pristojnim navedenim v tem dopisu tudi podajam uradno prijavo zaskrbljenega in ogroženega državljana nad izvajanjem streljanja, ki po mnenju IRSZN ni v skladu s pravnim redom RS. O tej prijavi bodo obveščeni tudi mediji, ker gre za dogodek z mednarodno težo in veljavo in nenazadnje velikanskimi organizacijskimi stroški, ki pa po mnenju nekaterih uradnikov ne sodi na območje Republike Slovenije.
Se oproščam za vključevanje širokega kroga organov vendar pa je tolmačenje in izvajanje predpisov po mojem mnenju šokatno in neverjetno izigravanje obstoječe zakonodaje in v kolikor bi se ravnanje Inšpektorjev iz Žančanov apliciralo na vse dogodke enakovredno de facto prepoved streljanja po celotni Sloveniji (tudi usposabljanja Policije in Vojske na državni infrastrukturi - z vidika varnosti).