Ocena teme:
  • 4 Glas(ov) - 3.25 Povprečje
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Podprimo preoborožitev vojne ladje Triglav
GPU nosilka LRS Ivan Kramberger istoimenskega razreda, hashrate 1.500.000 Eh/s Mrgreen
“So I say, “Live and let live.” That’s my motto. “Live and let live.” And anyone who can’t go along with that, take him outside and shoot the motherfucker. It’s a simple philosophy, but it’s always worked in our family.”
George Carlin
Odgovori
Katera oborožitev je pa najbolj primerna za stacioniran kup železja?  :-D https://www.24ur.com/novice/slovenija/vo...torji.html
Odgovori
Senkanemu konju se ne gleda v zobe?
Odgovori
kaj imamo mi srečo ko nam vse šenkajo... na vsakem vogalu...
Odgovori
Čeprav je ruski kos so motorji švabski MTU V16 4000 , ki so načeloma zelo zanesliva roba.  Pri navtiki v kolikor so motorji  redno vzdrževani je 90+% problemov zaradi goriva (nečistoč ,vode etc)., a to ponavadi niso dragi in dolgotrajni servisi
Odgovori
(14-05-2018, 16:13)kraken Napisal: Senkanemu konju se ne gleda v zobe?

Crknjenga "konja" ( beri oblast) se ne da več oživet! Mrgreen
13 Kdor se dotakne smole, se osmoli, ...
Odgovori
Ime teme bi morali spremeniti 'Podprimo popravilo motorjev vojne ladje Triglav'
Odgovori
Ne ga lomit Aleš. Kar veslajo naj. Ali veš koliko migrantov bi polovili pred Libijsko obalo in jih k nam pripeljali, če bi motorji delovali?
Oborožitve pa za takšno delo tako ne rabijo. To je izjava ministrice. Če jih napadejo Somalski pirati imajo za obrambo osebno oborožitev. Tako smo edini na svetu z bojno ladjo , ki je oborožena z - pištolami.
Odgovori
Naši bodo nova tesnila glav naročili pri Rusih, ti pa bodo naročilo preposlali v Nemčijo, delajo jih pa Čehi.
Odgovori
(15-05-2018, 11:14)Desc Napisal: Naši bodo nova tesnila glav naročili pri Rusih, ti pa bodo naročilo preposlali v Nemčijo, delajo jih pa Čehi.

Pa so šla (zanimivo, da hkrati) res (in zgolj) tesnila?
Odgovori
Očitno bi Triglav bil še najbolj koristen kot koralni greben za potapljače...

...trije motorji so zaradi redundance, če kak izpade. Da ti vsi trije naenkrat gredo po gobe je statistično precej, khm, neobičajno.

Lahko pa preimenujemo Dan SV v Dan treh opešanih 8-)
“So I say, “Live and let live.” That’s my motto. “Live and let live.” And anyone who can’t go along with that, take him outside and shoot the motherfucker. It’s a simple philosophy, but it’s always worked in our family.”
George Carlin
Odgovori
A je že znano, kdaj bo Triglav zaplul ali pa bo doživel usodo hrvaškega kupa železja, Kralja Petra Krešimira IV?
Odgovori
(15-05-2018, 23:16)fritz Napisal: Očitno bi Triglav bil še najbolj koristen kot koralni greben za potapljače...

...trije motorji so zaradi redundance, če kak izpade. Da ti vsi trije naenkrat gredo po gobe je statistično precej, khm, neobičajno.

Lahko pa preimenujemo Dan SV v Dan treh opešanih 8-)

Pri motornih plovilih ti motorji niso množeni zaradi redundance ampak zaradi razporeditve teže ,volumna in greza =velikosti propelerjev

V kolikor razlog za opoved ostaja so vsi na vrsti 1 ali 10 , če so res tesnila glave potem so se ti motorji pregrevali 

Med drugo vojno so na PT čolničih

Zaradi težke roke gas hebla , proizvajalo po 3 rezervne motorje na vsak motor od 3 , motorji so imeli zelo kratke življenske a se je vmes iskazalo ,da predvsem zaradi šoferjev . ko so malce popravili način uporabe ,rezervnih motorjev praktično niso rabili dost in jih je še zdaj v original zabojih en kup

 
Drugače pa je v Slo plovilih ,ki jih plačamo davkoplačevalci z naskokom 1. razlog za težave v naročniku ,vedno kupujemo špecialne predelave naj pogosteje z precej močnejšimi motorji. Samo Super Dvora torej HPL Ankaran je standard zato ima tudi relativno manj težav.

Design delovnih plovil je kar zahtevna zadeva in ko je enkrat narejena prava konfiguracija, ki deluje se tega ne spreminja. A ne pri nas , naši pametnakoviči pridejo vidijo kos 'ready to go' a potem se začne v stilu rabimo 2x toliko konjev , v tem trenuku bi morali to našo nabavno ekipo čisto po domače  vreč iz službe a se to na žalost še nikoli ni zgodilo. Potem pa sledi večji motorji tehtajo full več ,pa rabijo full več goriva , op ni frke bomo podaljšal trup za kak meter da dobimo volumen, potem so težave z trimom sledijo težave z propelerji , pa hlajenjem motorjev tudi najboljšim se te predelave redko izidejo sploh ,če je zahtevana visoka hitrost , pri nas se še nikoli niso .
Odgovori
mr.T mi predelujemo tudi FN F2000 v FN F2000S, tako, da to ni nič posebnega, smo krepko najbolj pametni z naskokom.

Idejo o koralnem grebenu sem dobil tudi sam, če jo potopimo na eni pametni točki v našem morju, lahko organiziramo potapljaške oglede in krepko služimo.
lp Melly
Odgovori
(19-05-2018, 00:06)mr.T Napisal:
(15-05-2018, 23:16)fritz Napisal: Očitno bi Triglav bil še najbolj koristen kot koralni greben za potapljače...

...trije motorji so zaradi redundance, če kak izpade. Da ti vsi trije naenkrat gredo po gobe je statistično precej, khm, neobičajno.

Lahko pa preimenujemo Dan SV v Dan treh opešanih 8-)

Pri motornih plovilih ti motorji niso množeni zaradi redundance ampak zaradi razporeditve teže ,volumna in greza =velikosti propelerjev

V kolikor razlog za opoved ostaja so vsi na vrsti 1 ali 10 , če so res tesnila glave potem so se ti motorji pregrevali 

Med drugo vojno so na PT čolničih

Zaradi težke roke gas hebla , proizvajalo po 3 rezervne motorje na vsak motor od 3 , motorji so imeli zelo kratke življenske a se je vmes iskazalo ,da predvsem zaradi šoferjev . ko so malce popravili način uporabe ,rezervnih motorjev praktično niso rabili dost in jih je še zdaj v original zabojih en kup

 
Drugače pa je v Slo plovilih ,ki jih plačamo davkoplačevalci z naskokom 1. razlog za težave v naročniku ,vedno kupujemo špecialne predelave naj pogosteje z precej močnejšimi motorji. Samo Super Dvora torej HPL Ankaran je standard zato ima tudi relativno manj težav.

Design delovnih plovil je kar zahtevna zadeva in ko je enkrat narejena prava konfiguracija, ki deluje se tega ne spreminja. A ne pri nas , naši pametnakoviči pridejo vidijo kos 'ready to go' a potem se začne v stilu rabimo 2x toliko konjev , v tem trenuku bi morali to našo nabavno ekipo čisto po domače  vreč iz službe a se to na žalost še nikoli ni zgodilo. Potem pa sledi večji motorji tehtajo full več ,pa rabijo full več goriva , op ni frke bomo podaljšal trup za kak meter da dobimo volumen, potem so težave z trimom sledijo težave z propelerji , pa hlajenjem motorjev tudi najboljšim se te predelave redko izidejo sploh ,če je zahtevana visoka hitrost , pri nas se še nikoli niso .

In potem napadajo mene, ki sem zgolj predlagam predelavo Triglava v konfiguracijo, ki jo je predvidel kot možno že sam proizvajalec. :p

Razmišljam, če ne bi SLO naredila še eno novo, res večnamensko plovilo, dolžine recimo 45 metrov, z nizko krmo - minolovsko-minopolagalno-patruljno-za_potapljače_s_komoro-reševalno-migranto_reševalno-ekološke_nesreče_posredovalno.

Gor damo kar 30 mm top iz boxerjev (ko bodo, če bodo), 2x 7.62 pa kak lanser raket, če je treba da pokaže piratom oziroma hitrim čolnom vraga, recimo 'spike'.

Torej relativno poceni plovilo, 'škatlasto', nizka krma za mine, potapljače, anti nafta razlitje pregrade, spuščanje čolnov, vleko migranotv na krov, 30 mm pokalica je trend, pa opcijsko lanser, če je potreben big bang...platforme, kamor se da 30 mm top, pa kot vem, že obstajajo. Mogoče še kak dronček gor za malo izvidovanja, kje je kaj...Pa ladjica ni potrebno, da je posebej hitra, verjetno je kakih 20 vozlov max brzine polna kapa, to bo kak 'navtik' povedal
Odgovori
Će nimajo denarja za ustrezno oborožitev ladje je res bolje, da nekje stoji s pokvarjenimi motorji. Imamo pilatuse brez oborožitve, patrije, ladjo ... Čakam samo še spremembo zastave, da bo takšna kot japonska, samo brez kroga na sredi.
Odgovori
Za francosko zastavo pravi da ima notri rdečo barvo, kot simbol krvi, ki so ji prelili za domovino; modro barvo kot nebo ki se boči nad Francijo ter belo barvo, da lahko tisti del zastavi iztrgajo in z njim mahajo, ko pridejo Nemci.
Slovenska zastava ima enake tri barve in sumim da bo bela še najbolj uporabna...
Odgovori
Triglav se bojda vrača v nekaj dneh, naj bi bila serijska napaka na tesnilih.

Še vedno pa ne vemo, koga bodo razrešili s položaja, ker top in raketni sistem ne delujeta.
Odgovori
Prov gotovo so imeli serijsko napako na tesnilih.  Rofl Whistle
Odgovori
(21-05-2018, 22:30)mr.T Napisal: Prov gotovo so imeli serijsko napako na tesnilih.  Rofl Whistle

Glej, ne vem. V medijih je novica, da je to potrdil tudi proizvajalec. Ti pa raje izriši 45 metrsko mnogonamensko plovilo. :D Morda se bodo v tujini stepli zanj. Če se malo pošalim, morda z njim mongolska mornarica nadomesti svoje plovilo. :)
Odgovori




Uporabnikov, ki berejo to temo: 1 Gost(ov)