Prispevkov: 615
Tem: 0
Pridružil: Dec 2007
Ugled:
54
GPU nosilka LRS Ivan Kramberger istoimenskega razreda, hashrate 1.500.000 Eh/s
“So I say, “Live and let live.” That’s my motto. “Live and let live.” And anyone who can’t go along with that, take him outside and shoot the motherfucker. It’s a simple philosophy, but it’s always worked in our family.”
George Carlin
Prispevkov: 1.639
Tem: 3
Pridružil: Aug 2013
Ugled:
38
Katera oborožitev je pa najbolj primerna za stacioniran kup železja? :-D https://www.24ur.com/novice/slovenija/vo...torji.html
Prispevkov: 146
Tem: 1
Pridružil: Jan 2017
Ugled:
0
Senkanemu konju se ne gleda v zobe?
Prispevkov: 1.639
Tem: 3
Pridružil: Aug 2013
Ugled:
38
kaj imamo mi srečo ko nam vse šenkajo... na vsakem vogalu...
Prispevkov: 9.400
Tem: 78
Pridružil: Mar 2010
Ugled:
242
Čeprav je ruski kos so motorji švabski MTU V16 4000 , ki so načeloma zelo zanesliva roba. Pri navtiki v kolikor so motorji redno vzdrževani je 90+% problemov zaradi goriva (nečistoč ,vode etc)., a to ponavadi niso dragi in dolgotrajni servisi
Prispevkov: 279
Tem: 1
Pridružil: Oct 2015
Ugled:
-1
(14-05-2018, 16:13)kraken Napisal: Senkanemu konju se ne gleda v zobe?
Crknjenga "konja" ( beri oblast) se ne da več oživet!
13 Kdor se dotakne smole, se osmoli, ...
Prispevkov: 1.393
Tem: 0
Pridružil: Nov 2009
Ugled:
22
Ime teme bi morali spremeniti 'Podprimo popravilo motorjev vojne ladje Triglav'
Prispevkov: 1.143
Tem: 1
Pridružil: Nov 2009
Ugled:
36
Ne ga lomit Aleš. Kar veslajo naj. Ali veš koliko migrantov bi polovili pred Libijsko obalo in jih k nam pripeljali, če bi motorji delovali?
Oborožitve pa za takšno delo tako ne rabijo. To je izjava ministrice. Če jih napadejo Somalski pirati imajo za obrambo osebno oborožitev. Tako smo edini na svetu z bojno ladjo , ki je oborožena z - pištolami.
Prispevkov: 838
Tem: 1
Pridružil: Feb 2013
Ugled:
47
Naši bodo nova tesnila glav naročili pri Rusih, ti pa bodo naročilo preposlali v Nemčijo, delajo jih pa Čehi.
Prispevkov: 1.393
Tem: 0
Pridružil: Nov 2009
Ugled:
22
(15-05-2018, 11:14)Desc Napisal: Naši bodo nova tesnila glav naročili pri Rusih, ti pa bodo naročilo preposlali v Nemčijo, delajo jih pa Čehi.
Pa so šla (zanimivo, da hkrati) res (in zgolj) tesnila?
Prispevkov: 615
Tem: 0
Pridružil: Dec 2007
Ugled:
54
Očitno bi Triglav bil še najbolj koristen kot koralni greben za potapljače...
...trije motorji so zaradi redundance, če kak izpade. Da ti vsi trije naenkrat gredo po gobe je statistično precej, khm, neobičajno.
Lahko pa preimenujemo Dan SV v Dan treh opešanih 8-)
“So I say, “Live and let live.” That’s my motto. “Live and let live.” And anyone who can’t go along with that, take him outside and shoot the motherfucker. It’s a simple philosophy, but it’s always worked in our family.”
George Carlin
Prispevkov: 1.393
Tem: 0
Pridružil: Nov 2009
Ugled:
22
A je že znano, kdaj bo Triglav zaplul ali pa bo doživel usodo hrvaškega kupa železja, Kralja Petra Krešimira IV?
Prispevkov: 9.400
Tem: 78
Pridružil: Mar 2010
Ugled:
242
(15-05-2018, 23:16)fritz Napisal: Očitno bi Triglav bil še najbolj koristen kot koralni greben za potapljače...
...trije motorji so zaradi redundance, če kak izpade. Da ti vsi trije naenkrat gredo po gobe je statistično precej, khm, neobičajno.
Lahko pa preimenujemo Dan SV v Dan treh opešanih 8-)
Pri motornih plovilih ti motorji niso množeni zaradi redundance ampak zaradi razporeditve teže ,volumna in greza =velikosti propelerjev
V kolikor razlog za opoved ostaja so vsi na vrsti 1 ali 10 , če so res tesnila glave potem so se ti motorji pregrevali
Med drugo vojno so na PT čolničih
Zaradi težke roke gas hebla , proizvajalo po 3 rezervne motorje na vsak motor od 3 , motorji so imeli zelo kratke življenske a se je vmes iskazalo ,da predvsem zaradi šoferjev . ko so malce popravili način uporabe ,rezervnih motorjev praktično niso rabili dost in jih je še zdaj v original zabojih en kup
Drugače pa je v Slo plovilih ,ki jih plačamo davkoplačevalci z naskokom 1. razlog za težave v naročniku ,vedno kupujemo špecialne predelave naj pogosteje z precej močnejšimi motorji. Samo Super Dvora torej HPL Ankaran je standard zato ima tudi relativno manj težav.
Design delovnih plovil je kar zahtevna zadeva in ko je enkrat narejena prava konfiguracija, ki deluje se tega ne spreminja. A ne pri nas , naši pametnakoviči pridejo vidijo kos 'ready to go' a potem se začne v stilu rabimo 2x toliko konjev , v tem trenuku bi morali to našo nabavno ekipo čisto po domače vreč iz službe a se to na žalost še nikoli ni zgodilo. Potem pa sledi večji motorji tehtajo full več ,pa rabijo full več goriva , op ni frke bomo podaljšal trup za kak meter da dobimo volumen, potem so težave z trimom sledijo težave z propelerji , pa hlajenjem motorjev tudi najboljšim se te predelave redko izidejo sploh ,če je zahtevana visoka hitrost , pri nas se še nikoli niso .
Prispevkov: 815
Tem: 5
Pridružil: May 2012
Ugled:
22
mr.T mi predelujemo tudi FN F2000 v FN F2000S, tako, da to ni nič posebnega, smo krepko najbolj pametni z naskokom.
Idejo o koralnem grebenu sem dobil tudi sam, če jo potopimo na eni pametni točki v našem morju, lahko organiziramo potapljaške oglede in krepko služimo.
lp Melly
Prispevkov: 1.393
Tem: 0
Pridružil: Nov 2009
Ugled:
22
(19-05-2018, 00:06)mr.T Napisal: (15-05-2018, 23:16)fritz Napisal: Očitno bi Triglav bil še najbolj koristen kot koralni greben za potapljače...
...trije motorji so zaradi redundance, če kak izpade. Da ti vsi trije naenkrat gredo po gobe je statistično precej, khm, neobičajno.
Lahko pa preimenujemo Dan SV v Dan treh opešanih 8-)
Pri motornih plovilih ti motorji niso množeni zaradi redundance ampak zaradi razporeditve teže ,volumna in greza =velikosti propelerjev
V kolikor razlog za opoved ostaja so vsi na vrsti 1 ali 10 , če so res tesnila glave potem so se ti motorji pregrevali
Med drugo vojno so na PT čolničih
Zaradi težke roke gas hebla , proizvajalo po 3 rezervne motorje na vsak motor od 3 , motorji so imeli zelo kratke življenske a se je vmes iskazalo ,da predvsem zaradi šoferjev . ko so malce popravili način uporabe ,rezervnih motorjev praktično niso rabili dost in jih je še zdaj v original zabojih en kup
Drugače pa je v Slo plovilih ,ki jih plačamo davkoplačevalci z naskokom 1. razlog za težave v naročniku ,vedno kupujemo špecialne predelave naj pogosteje z precej močnejšimi motorji. Samo Super Dvora torej HPL Ankaran je standard zato ima tudi relativno manj težav.
Design delovnih plovil je kar zahtevna zadeva in ko je enkrat narejena prava konfiguracija, ki deluje se tega ne spreminja. A ne pri nas , naši pametnakoviči pridejo vidijo kos 'ready to go' a potem se začne v stilu rabimo 2x toliko konjev , v tem trenuku bi morali to našo nabavno ekipo čisto po domače vreč iz službe a se to na žalost še nikoli ni zgodilo. Potem pa sledi večji motorji tehtajo full več ,pa rabijo full več goriva , op ni frke bomo podaljšal trup za kak meter da dobimo volumen, potem so težave z trimom sledijo težave z propelerji , pa hlajenjem motorjev tudi najboljšim se te predelave redko izidejo sploh ,če je zahtevana visoka hitrost , pri nas se še nikoli niso .
In potem napadajo mene, ki sem zgolj predlagam predelavo Triglava v konfiguracijo, ki jo je predvidel kot možno že sam proizvajalec. :p
Razmišljam, če ne bi SLO naredila še eno novo, res večnamensko plovilo, dolžine recimo 45 metrov, z nizko krmo - minolovsko-minopolagalno-patruljno-za_potapljače_s_komoro-reševalno-migranto_reševalno-ekološke_nesreče_posredovalno.
Gor damo kar 30 mm top iz boxerjev (ko bodo, če bodo), 2x 7.62 pa kak lanser raket, če je treba da pokaže piratom oziroma hitrim čolnom vraga, recimo 'spike'.
Torej relativno poceni plovilo, 'škatlasto', nizka krma za mine, potapljače, anti nafta razlitje pregrade, spuščanje čolnov, vleko migranotv na krov, 30 mm pokalica je trend, pa opcijsko lanser, če je potreben big bang...platforme, kamor se da 30 mm top, pa kot vem, že obstajajo. Mogoče še kak dronček gor za malo izvidovanja, kje je kaj...Pa ladjica ni potrebno, da je posebej hitra, verjetno je kakih 20 vozlov max brzine polna kapa, to bo kak 'navtik' povedal
Prispevkov: 838
Tem: 1
Pridružil: Feb 2013
Ugled:
47
Će nimajo denarja za ustrezno oborožitev ladje je res bolje, da nekje stoji s pokvarjenimi motorji. Imamo pilatuse brez oborožitve, patrije, ladjo ... Čakam samo še spremembo zastave, da bo takšna kot japonska, samo brez kroga na sredi.
Prispevkov: 5.541
Tem: 7
Pridružil: Jul 2010
Ugled:
522
Za francosko zastavo pravi da ima notri rdečo barvo, kot simbol krvi, ki so ji prelili za domovino; modro barvo kot nebo ki se boči nad Francijo ter belo barvo, da lahko tisti del zastavi iztrgajo in z njim mahajo, ko pridejo Nemci.
Slovenska zastava ima enake tri barve in sumim da bo bela še najbolj uporabna...
Prispevkov: 1.393
Tem: 0
Pridružil: Nov 2009
Ugled:
22
Triglav se bojda vrača v nekaj dneh, naj bi bila serijska napaka na tesnilih.
Še vedno pa ne vemo, koga bodo razrešili s položaja, ker top in raketni sistem ne delujeta.
Prispevkov: 9.400
Tem: 78
Pridružil: Mar 2010
Ugled:
242
Prov gotovo so imeli serijsko napako na tesnilih.
Prispevkov: 1.393
Tem: 0
Pridružil: Nov 2009
Ugled:
22
(21-05-2018, 22:30)mr.T Napisal: Prov gotovo so imeli serijsko napako na tesnilih.
Glej, ne vem. V medijih je novica, da je to potrdil tudi proizvajalec. Ti pa raje izriši 45 metrsko mnogonamensko plovilo. :D Morda se bodo v tujini stepli zanj. Če se malo pošalim, morda z njim mongolska mornarica nadomesti svoje plovilo. :)
|