Ocena teme:
  • 0 Glas(ov) - 0 Povprečje
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Čiščenje zaklepišča in ležišča na repetirki
#1
Do zdaj sem čistil samo cev in potem, ko sem vodilo čistilne palice vzel ven, samo še obrisal ležišče z bombažnim mopom, ki ga imam za 9x19. Zaklep mi ne teče gladko, tud če ga spucam in namažem s kakšnim suhim lubrikantom, še vedno čutim svinarijo na ročki zaklepa. Rad bi spucal vse vodilne površine zaklepišča, skupaj z zaklepnimi bradavicami in ležiščem.

Na netu so posebne krtače za rem 700 sisteme (2 bradavice), ki ne pašejo direkt na sisteme z več bradavicami (napr. TRG). Pol sem razmišljal, da bi si kupil mop za šibrovko, pa bi mogu najbrž pred čiščenjem sprožilec ven odmontirat, da ga ne zasvinjam dodatno.

Kako se lotevate takšnega čiščenja?
Odgovori
#2
Jaz bi na tvojem mestu ločil ocevljen mehanizem z kopita (2 imbus ali navadna vijaka),tudi zaklep bi razstavil na kose.
Kupi 2 pločevinke JUVI  brake cleaner-ja ,temeljito prešpricaj  zaklep in vse ostalo ,lahko tudi po cevi in v cev. 
https://juvi.si/cistilo-zavor-750ml.html
Da odstraniš umazanijo, samo spihaj z kompresorjem,lahko pa si tudi pomagaš z staro zobno ščetko kjer boš znotraj zaklepišča prišel blizu umazaniji . 
Po potrebi vajo ponovi,ko končaš prešpricaj vse z katerim koli zaščitnim sprejem za orožje (naprimer ; Ballistol ... sam uporabljam Brunox zeleni),ne pozabi na cev. 
Obriši z krpo, kjer pa ne moreš doseči pa si lahko pomagaš/spihaj z kompresorjem. 
Sestavi kovinske dele skupaj, kopito  očisti in premaži ( silikon sprej za plastiko, suho olje za leseno kopito).
Ustavi ocevljen mehanizem v kopito,stegni vijake z občutkom.
Odpri pivo in občuduj izdelek.

LpT Mrgreen
Odgovori
#3
Edini komentar... vijake ne steguj po obcutku ampak z moment kljucem. Tako bosta oba vedno enako zategnjena...

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Odgovori
#4
Moment ključ imam, to ni problem. Najbrž ne bi škodilo, da dam še optiko dol, predno ugotovim kompatibilnost čistila zavor in nanosov na lečah.
Odgovori
#5
(02-09-2019, 22:38)trunkelj Napisal: Jaz bi na tvojem mestu ločil ocevljen mehanizem z kopita (2 imbus ali navadna vijaka),tudi zaklep bi razstavil na kose.
Kupi 2 pločevinke JUVI  brake cleaner-ja ,temeljito prešpricaj  zaklep in vse ostalo ,lahko tudi po cevi in v cev. 
https://juvi.si/cistilo-zavor-750ml.html
Da odstraniš umazanijo, samo spihaj z kompresorjem,lahko pa si tudi pomagaš z staro zobno ščetko kjer boš znotraj zaklepišča prišel blizu umazaniji . 
Po potrebi vajo ponovi,ko končaš prešpricaj vse z katerim koli zaščitnim sprejem za orožje (naprimer ; Ballistol ... sam uporabljam Brunox zeleni),ne pozabi na cev. 
Obriši z krpo, kjer pa ne moreš doseči pa si lahko pomagaš/spihaj z kompresorjem. 
Sestavi kovinske dele skupaj, kopito  očisti in premaži ( silikon sprej za plastiko, suho olje za leseno kopito).
Ustavi ocevljen mehanizem v kopito,stegni vijake z občutkom.
Odpri pivo in občuduj izdelek.

LpT Mrgreen
Jaz bi samo dodal, da jaz s kompresorjem ne bi spihaval orožja. Kompresorji pihajo zraven še drobno meglo vlage. Če pa že kompresor, bi spihal vse in dal na sonce ali radiator sušit za pol ure.

Poslano z mojega Mi MIX 2S z uporabo Tapatalk
Odgovori




Uporabnikov, ki berejo to temo: 1 Gost(ov)