Ocena teme:
  • 0 Glas(ov) - 0 Povprečje
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2. Svetovno prvenstvo IPRF 2024 (VK)
#1
Torej prvo prvenstvo z velikim kalibrom v Franciji ni šlo skozi,
Predstavnikov nismo imeli, čeprav se je dogajalo relativno blizu.

Letalske karte za Kolorado so za enkrat cca. 800-900€ iz Trsta (cca 18-25ur)
Plus doplačila za kufre.
Lahko se najame kamper za cca. 100€-200€ na dan, reši dva problema, spanje (location, location, location), prevoz, na en mah in precej razbije stroške.
Parking grem stavit da bo zastonj za tekmovalce.
Pristojbina bo verjetno spet cca 400€.

Wind calling is the name of the game. 
Najdaljša tarča, 1000m+ prvi šus je najboljši trening glede na shareano znanje.
Torej individualni treningi doma odpadejo… recimo.

Če je kaj interesa se je treba zmenit in izkoristi vse rezervacije ki so/bodo na Baču do takrat. 
Zložljivo barikado za vadit imamo , drugače se prosi za dovoljenje, če se lahko eno lojtro zakopa v zemljo na skrajnem robu linije, drugega ne rabiš. Tarče je treba nabrat skupaj, morda se zmenit z njimi da se jih pusti kar tam v stolpu/kontejnerju.

Togi tripodi so nujni za oporo zadaj, nekatere težke stagee naredijo trivialne, morda ti zmanka časa, imaš pa tistih vsaj pol ziher zadetkov noter.
Težke vreče za barikade so tudi nujne, te bodo zgleda na voljo tudi pri nas, pesek za peskanje noter in gas.
Lahke vreče, eno manjšo in eno zelo veliko je treba tudi imet. Se jih spne kar skupaj in pusti na tleh.

Kalibri niso toliko važni, v kolikor premaknejo tarče, dvomim da bodo povsod bliskavice, verjetno bo večina tarč še vedno do 600m. Važno je da ima puška težišče precej naprej od magwella. Daljnogled more bit FFP in vedeti je treba koliko ima napake na klikih, se ne bi zanašal več na d.o.p.e. AB-Kestrel, to je to. 

Ekipa more bit večja kot na na .22, treba je imet več strelcev, po možnosti tudi nekaj factory, žensk, seniorjev, ne samo open. Očitno vztrajajo pri tem vzorcu, izmeničnem streljanju v štirih dneh, tako da lahko tisti, ki ne streljajo, spottajo ostalim.
Seveda je prepovedano neposredno poročati kam nesejo zadetki, glede bluetooth slušalk bodo tudi omejitve verjetno, pomaga pa pri naslednjih, razdalje se večkrat ponavljajo.

Koliko je interesa ? Bi šel kdo iz taktične scene poleg ? Kdo iz F-klase ?

   
Odgovori
#2
Bo treba začet solde šparat, če hoče kdo it, to preko palca kaže 3500-4000Eur na osebo če že zdaj rezerviraš karte 

Ameri imajo brez skrbi bliskače na tarčah , lahko prideš z .223  

F klas scena ima ravno Evropsko prvenstvo v Bisley , ne vem če je kdo šel , na današnji listi ne vidim nikogar iz Slovenije
Odgovori
#3
Koliko je avio karta za orozje v US? 
Jaz sem slisal, da isto kot za osebo. Za strelivo 1/2 manj.
Strelivo kupijo cez luzo in tam nastrelijo. Gredo pac toliko prej tja.
Sam prevejal cen nisem.
Odgovori
#4
Zakaj bi bilo kaj dražje kot da pelješ kolo, surf ali drug športni rekvizit?
Ponavadi poceni ni ampak ne verjamem da bi prišlo še jurja za peljat puško...
Odgovori
#5
Sem poslal povpraševanje za ceno. 
Doplačilo je skupno za orožje in municijo, nek pavšal ampak ni objavljen javno pri ITA Airways.
Orožje je omejeno na 20kg, strelivo na 5kg. 
Strelivo če prav razumem je lahko v kufru s prtljago, orožje more bit ločeno od streliva v svojem kufru.
Pri skoraj 300kom 6BR se ne bo prav nič polnilo v ZDA. Vagal mislim da tud ne bo nihče pri Italijanih.
Odgovori
#6
Zadnjič ko sme bicikel tovoril je bilo cca 100 - 150€ doplačila.

P.S. Iz Amsterdama v Rim sem prišel ta teden ne da bi bilo komu pokazal osebno poleg karte. Iz rentgena na ročni pregled je črnc metu skor vse nahrbtnike. Na koncu je šlo 1L vode mimo in nahrbtnik poln sledi smodnika. Glede na to kje sem bil, se ne bi čudil tudi če bi bil kokain po njem.
Važno da sem na body scanu moral dat dol plastičen pas.
Odgovori
#7
(09-09-2023, 17:23)SU84 Napisal: Sem poslal povpraševanje za ceno. 
Doplačilo je skupno za orožje in municijo, nek pavšal ampak ni objavljen javno pri ITA Airways.
Orožje je omejeno na 20kg, strelivo na 5kg. 
Strelivo če prav razumem je lahko v kufru s prtljago, orožje more bit ločeno od streliva v svojem kufru.
Pri skoraj 300kom 6BR se ne bo prav nič polnilo v ZDA. Vagal mislim da tud ne bo nihče pri Italijanih.

Glede streliva so ponavadi omejitve med 2 in 5kg na potnika , tako da smo vedno uporabljali 'lahke' plastične škatle da smo stlačili dost streliva , pri 284 je bilo vedno problem 200 susov spravit skozi 6BR vrjetno ne bo problem 300 šusov. Strelivo se pelje ločeno od prtljage in ti ga redno odpirajo.

Kufri z orožjem so bili včasih 50Eur na vsaki strani ,tako da smo leteli za 100-150 Eur extra , strelivo pa spada v ceno a post covid vrjamem ,da so cene šle gor.
Odgovori
#8
Ne samo da vagajo, tudi poberejo kar se jim zdi da ni prav spakirano, na cilju pa dobis samo listek v zabojniku… pol se pa jebi in isci novo strelivo


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odgovori
#9
Nemci komplicirajo kot vedno ko ni treba.
V prevodu, predvsem ker copy paste ne dela prav na tem forumu in prilima v nekem mikronskem fontu.

“Ammo… more bit posebej…. Bruto (wtf skup z embalažo?”) teža do 5kg… and embalaža iz LESA! KOVINE ! IVERKE !”
Odgovori
#10
Italijani pa nadomeščajo iverko s fiberglassom. Se mi zdi da se je samo izgubilo v prevodu s kakšne EU uredbe/direktive.
Odgovori
#11
nihče te ne sili leteti z Luftwaff... pardon, Lufthanso. Iz neke kvalitetne kompanije so se prelevili v faking cirkus, z omeitvami na vsakem koraku, zamudami in odpovedi letov meni nič tebi nič.
italijani oziroma njihova letališča so ravno tako komplicirana za prevoz orožja in streliva.

Robi ponavadi leti v ZDA s Turkish Airlines, kjer je transport orožja in streliva najmanj kompliciran... 

#sampovem
Odgovori




Uporabnikov, ki berejo to temo: 1 Gost(ov)