Ocena teme:
  • 1 Glas(ov) - 5 Povprečje
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Premična tarča
#41
Kratkostične tarče smo razvil že pred leti in so zaenkrat za tako premično tarčo daleč najboljša rešitev.  Kovinski gongi niso bili nikoli v planu.

Teža gonga praktične velikost ,40cm tehta cca 10kg,sploh pri večjih razponih ,napr 100m je velik problem ,tako zaradi povesa kot zaradi energije, ki jo potem voziček potrebuje kot zaradi tenzije ,ki je potrebna na vrvi
Odgovori
#42
(14-10-2018, 23:12)mr.T Napisal: Teža gonga praktične velikost ,40cm tehta cca 10kg,sploh pri večjih razponih ,napr 100m je velik problem ,tako zaradi povesa kot zaradi energije, ki jo potem voziček potrebuje kot zaradi tenzije ,ki je potrebna na vrvi

Aha ok mi je jasno zdaj,sem mislil da je bila najlonska vrv samo za test in razvijanje projekta...se pravi bo ostala do konca.

Če pa boste kasneje kaj menjali vam lahko predlagam carinsko vrvico kot jo uporabljajo na kamionih....  Whistle

http://trgovina.planen.si/izdelek/N25106...i6-jeklena
http://www.tianlisteel.com/html_products...d-159.html

Drugače pa bravo za inovativnost in razvoj  Thumbup
LpT
Odgovori
#43
To kar uporabljamo je močnejše od jeklene pletenice pa tudi nekajkrat dražje (vrv košta preko 200Eur), predvsem pa za razliko od pletenice daje nekaj oprijema pogonskemu kolesu , v testih z gongom 6kg in starejšo variatno pogonskega kolesa je bilo ogromno zdrsavanja le tega pri pospeševanju in 3d printan koli je šel expres vragu tako da je bilo treba spremeniti prenosna razmerja in narediti alu kolo

Za uporabo zajle bo treba malce drugačen koncept , mogoče če kdaj pridemo do v2 ali v3 v tem trenutnko že vs štima in bi bile vse take sprembe odveč
Odgovori
#44
Prosim, ne zmerjat hi-tech Dyneema vrv z "najlonsko vrvico" :)
Trenutno se uporablja 8mm vrv , ki je posebej narejena za vozičke s kamerami. Prednost je da je relativno lahka, se dobro navija (ko pospraviš) in zdrži kar nekaj ton napetosti. PRoblem zajl je, da moraš najti način pogona z gumiranimi kolesi, drugače ne boš uspel narediti dovolj trenja med vrvjo in pogonom. Slabost je seveda cena...

P.S: Savo (Trzinc)  je vzel idejni koncept in ga razvija v svojo smer, maksimalno poenostavljen. Zaenkrat je še v testni fazi, pa bomo videli ko se sreča z realnejšimi izzivi.
Odgovori




Uporabnikov, ki berejo to temo: 1 Gost(ov)