24-11-2015, 20:25
Nevem čist točno ali gre za sarkazem ali resnično mišljeno idejo, me je avtor mal zgubil v svojem mentalnem diskurzu (verjetno mal zmedeni možgani begajo sem ter tja hitreje kot uspejo prsti na tipkovnici slediti).
(24-11-2015, 20:01)MPMatchMaster Napisal: [ -> ]Na žalost po radiu objavljajo takšne zgodbe in vlivajo vodo na mlin novemu zakonu: http://val202.rtvslo.si/2015/11/z-zaviha...co-v-roki/
(24-11-2015, 20:58)sekira Napisal: [ -> ]http://www.obramba.com/novice/bo-eu-prep...omatskemu/
(25-11-2015, 08:18)dani_79 Napisal: [ -> ]Mah... važno da burke prepovemo... zanimivo da niti za doseganje političnih točk JJ ni pripravljen podati zakona o večji zaščiti državljanov z lastnim orožjem... verjetno so celo za podporo EU direktivi....
(25-11-2015, 08:18)dani_79 Napisal: [ -> ]Mah... važno da burke prepovemo... zanimivo da niti za doseganje političnih točk JJ ni pripravljen podati zakona o večji zaščiti državljanov z lastnim orožjem... verjetno so celo za podporo EU direktivi....verjetno pravš...ma si naivn, samo 100%+
(25-11-2015, 09:11)Klemenc Napisal: [ -> ]MEP for Finnish Central party Anneli Jäätteenmäki has filed a written interpellation in European parliament against revisioning of firearms directive.
According to Jäätteenmäki the commission should make clear separation between criminal terrorists and law abiding shooters.
- Proposal of the European Commission falsely binds these two groups together. Most European countries have professional armies and they do not care, but to Finland this is vital, states Jäätteenmäki.
Commission is proposing banning the private ownership of semiautomatic firearms from civilians.
If this proposal is accepted, its a clear threat to Finnish defense systes which is based on competent reserve who maintains their firearms skills, she states.
Jäätteenmäki asks from the European commission how it will ensure, that weapons directive is targeting illegal arms trafficing, criminal activity and terrorism and not hindering the corner stone of Finnish national defense - active reserve
Citat:Spoštovani,
V imenu evropskega poslanca dr. Igorja Šoltesa vam v nadaljevanju pošiljam odgovor na vaš poziv glede zakonodajnega predloga o spremembi Direktive 91/477/EEC :
»Vedno bolj kompleksne, hibridne, asimetrične, nekonvencionalne, mednarodne in hitro spreminjajoče grožnje notranji varnosti Unije so razlog, da je Evropska komisija aprila 2015 predstavila evropsko agendo o varnosti za obdobje 2015-2020. Zaradi izzivov, s katerimi se EU trenutno sooča, so v agendi določene nekatere prednostne naloge: terorizem, nasilni ekstremizem, čezmejno organizirani kriminal in kibernetska kriminaliteta najvišje grožnje. Te zahtevajo usklajeno delovanje na nacionalni, evropski in globalni ravni. V resoluciji, s katero je Evropski parlament 9. julija 2015 podprl predlog Komisije o evropski agendi o varnosti, je že opredeljeno, da se mora EU nujno bolj osredotočiti na boj proti nezakoniti trgovini z orožjem.18.11.2015 je Evropska komisija predstavila sveženj ukrepov, ki zaostrujejo možnosti pridobitve strelnega orožja v EU, izboljšujejo sledenje zakonitemu hranjenju orožja, krepijo sodelovanje med državami članicami in zagotavljajo, da onesposobljeno strelno orožje postane neuporabno. Kot že omenjeno, so bili ti ukrepi predvideni že v Evropski agendi o varnosti, vendar pa so nedavni tragični dogodki pospešili njihov sprejem. S temi ukrepi naj bi Evropska komisija pokazala svojo podporo državam članicam pri njihovih prizadevanjih za zaščito svojih državljanov in preprečevanju dostopa do orožja kriminalcem in teroristom. Komisija je predlagala spremembo direktive o nadzoru nabave in posedovanja orožja, s katero določa predvsem:
- strožja pravila za prepoved nekaterih polavtomatskih strelnih orožij, ki odslej naj ne bi bila dovoljena nobeni fizični osebi, tudi v primeru, ko je bilo to strelno orožje onesposobljeno,
- strožje predpise o spletni nabavi orožja in streliva,
- skupna pravila o označevanju strelnega orožja za izboljšanje njihova sledljivosti,
- boljšo izmenjavo informacij med državami članicami (npr. o morebitni zavrnitvi dovoljenja za pridobitev in posedovanje strelnega orožja s strani nacionalnega organa) in obveznost medsebojnega povezovanja med nacionalnimi registri orožja,
- skupna merila v zvezi z alarmnimi orožji, da bi se preprečilo njihovo morebitno preoblikovanje v delujoče strelno orožje,
- strožje pogoje za kroženje onesposobljenega orožja,
- strožje pogoje za zbiratelje, saj bi se tako omejilo tveganje preprodaje orožja kriminalcem.
Ti ukrepi predvsem predstavljajo rezultat nedavnih terorističnih napadov, kjer naj bi teroristi uporabili tudi že deaktivirana strelna orožja, med drugim tudi v napadih na Charlie Hebdo. Preiskave so tako pokazale, da je takšno orožje možno dobiti brez posebnih težav, saj so predmet prostega pretoka, možno pa jih je tudi ponovno uporabiti. V Skupini Zelenih, ki ji pripadam, se zavedamo tragičnosti teh dogodkov, zato podpiramo aktivnosti za preprečitev morebitnih ponovnih napadov, tudi če to morda pomeni prepoved imetja polavtomatskega strelnega orožja poštenim in odgovornim državljanom, saj je tveganje v trenutni situaciji enostavno preveliko. V Sloveniji je postopek pridobitve orožnega dovoljenja urejen po Zakonu o orožju (ZOro-1, Ur. l. RS št. 23/2005), ki za to predpisuje precej stroge pogoje. Vendar pa je razvoj varnostne politike EU deljena pristojnost, ki zahteva usklajena prizadevanja vseh držav članic, institucij in agencij EU, civilne družbe ter organov pregona. Sam sem mnenja, da je pri tem potrebno poiskati pravo ravnotežje, da sprejmemo ukrepe, ki bodo zagotovili varnost in preprečili takšna grozovita dejanja, vendar pa po drugi strani še vedno ohranili svobodo in pravice vseh evropskih državljank in državljanov. Zato se zavzemam za to, da se varnostne ukrepe izvaja v skladu z načeli pravne države in varstva temeljnih pravic ter pri tem upošteva tudi načeli nujnosti in sorazmernosti.«
Z lepimi pozdravi,
Lina